Servisní technik / IT Specialista

Hlavním úkolem servisního technika je správa a servis IT, která jsou nezbytná pro správný chod celé organizace zákazníka. Aktivní přístup k přiděleným zakázkám. Technik rozšíří tým divize ICT.

Pracovní doba:

  • 8:00 – 16:30 (pracovní dny)

Termín nástupu:

  • Ihned po dohodě, vhodné pro absolventy

Požadujeme:

  • Min. SŠ vzdělání s maturitou, v oboru výhodou
  • Zájem o oblast informačních technologií
  • Správa operačních systémů Windows Server výhodou
  • Znalost virtualizace na VMware výhodou
  • Znalost AJ (minimálně pasivní, čtení)
  • Spolehlivost, samostatnost a zodpovědnost
  • Chuť učit se nové věci, aktivní přístup
  • Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
  • Zkušenost s projekty v oblasti IT výhodou
  • Zkušenosti s analýzami v oblasti IT výhodou
  • Zkušenosti s opravou elektroniky a servis PC / notebooků výhodou

Nabízíme:

  • Hlavní pracovní poměr
  • Prostředí s otevřenou komunikací
  • Perspektivní a zajímavou práci v dynamicky se rozvíjející české firmě
  • Jistota dlouhodobého práce
  • Odměňování na základě pracovních výkonů a stanovených cílů
  • Motivační finanční ohodnocení
  • Profesní a osobnostní růst
  • Pravidelná školení na základě vlastních preferencí
  • Práce s moderními technologiemi
  • Firemní benefity
  • 25 dnů dovolené
  • Příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, slevy na IT produkty, výhodné telefonní a datové tarify pro rodinné příslušníky, firemní sportovní a společenské akce.

Místo výkonu práce:

  • Olomouc

Kontakt:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj profesní životopis na e-mail: kariera@merit.cz.

Budeme se těšit na Vaše odpovědi.

Kontaktujte nás

Osobní údaje zde zadané zpracováváme v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. b) GDPR a budou vymazány nejpozději do třech měsíců. Více o ochraně soukromí se dozvíte zde